Портфоліо

Левчук 
Ніна Олександрівна

Воспитание является искусством, 
а не ремеслом - в этом корень учительского дела". 
 Л.Н. Толстой
Рік народження: 1 березня 1987 рік
Освіта: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького  рік 2010 спеціальність «Практична психологія» кваліфікація магістр педагогічної освіти. Викладач психології.
Місце роботи: Хортицький національний навчально-реабілітаційний     багатопрофільний центр
Посада: соціальний педагог вихователь
Педагогічний стаж: 8 років
Категорія: I
E-mail: ninokleo1987@gmail.com
Нагороди та звання: Грамота Управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації Наказ облУОН від 27.07.2011 №552
Професійні якості: відповідальність, толерантність, творча майстерність, ініціативність, комунікабельність.


Педагогічна концепція
Виховна робота у Хортицькому центрі ґрунтується на основі концепції психології та педагогіки життєтворчості, основна ідея якої полягає у формуванні уявлення про життя як безкінечний творчий процес, який залежить від самої людини, її здатності бути творцем. Концептуальна ідея педагогіки життєтворчості дає змогу виховати особистість, яка вміє проектувати своє життя, активно жити й діяти в сучасному суспільстві.
Центром педагогіки життєтворчості є дитина з її потребами, інтересами, прагненнями, радощами й прикрощами, успіхами й невдачами, зі своїм внутрішнім духовним світом, природним життєвим оптимізмом; дитина, яка в процесі виховання має стати людиною-творцем, здатною до життєтворчої діяльності.
Саме педагогіка життєтворчості, говорячи словами С.Ф. Русової може «дати широкий, вільний розвиток усім духовним силам і здібностям дитини, який піднімає її особливу вартість і дасть майбутній людині змогу бути корисною для малого чи великого кола громадянства».
Виховна робота побудована згідно напрямків виховної системи "Школа Життєтворчості": 
«Ціннісне ставлення до суспільства та держави», основна мета виховного напрямку спрямована на формування політичних (політико-правових), соціальних, полікультурних, інформаційних та комунікативних компетенцій у вихованців, також передбачає формування у дітей таких якостей, як патріотизм, національна самосвідомість, правосвідомість, політична культура та культура міжетнічних стосунків; 
 «Ціннісне ставлення до людей» спрямований на формування життєтворчих, соціальних та комунікативних компетенцій у дітей, а саме: розвиток у вихованців таких якостей, як чуйність, чесність, працелюбність, справедливість, милосердя, толерантність; формування здатності надавати допомогу іншим; розвиток вміння працювати з іншими; формування культурної поведінки; виховання у дітей поваги до оточуючих; 
«Ціннісне ставлення до себе» спрямоване на  формування життєздатних, соціальних та комунікативних компетенцій у вихованців, а саме: турбуватися про безпеку власної життєдіяльності; виховувати в собі інтерес до свого внутрішнього світу; спостерігати за собою, аналізувати перебіг своїх думок і переживань, зіставляти з ними свої вчинки; виховати самоповагу, звичку адекватно оцінювати власні стани, настрої, мрії, плани та навчитися регулювати їх, розвивати інтелектуальні, творчі, комунікативні та організаторські здібності; відповідально ставитися до власного здоров’я; формувати  активну життєву позицію;
«Ціннісне ставлення до природи» спрямований на формування екологічних, інформаційних та комунікативних компетенцій у вихованців, а саме: здатність особистості гармонійно співіснувати з природою; здатність особистості поводитися компетентно та екологічно безпечно; виховання почуття відповідальності за збереження природи; 
«Ціннісне ставлення до праці» сприяє формуванню трудових, сімейно-побутових, життєтворчих, інформаційних та комунікативних компетенцій у вихованців, а саме: розвиток потреби дітей в трудовій активності; розвиток ініціативності вихованців; сформованість працелюбності й мобільності;  
«Ціннісне ставлення до мистецтва» сприяє формуванню культурно – дозвільневих, полікультурних, інформаційних та комунікативних компетенцій у вихованців, а саме: здатність виявляти власне ставлення до мистецтва; здатність мати власний погляд на світ мистецтва; вміння здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері.
Виховна робота здійснюється за технологією «Складання планів життєдіяльності дитячих колективів», тому, що перевагами використання даної технології у роботі є можливість розвивати соціальні та життєві компетенції вихованців, а саме формувати здатність і готовність особистості до соціальних дій, соціальної активності та мобільності, гуманне ставлення до людей, продуктивного здійснення життя, як індивідуального життєвого проекту. Використання даної технології дає можливість максимально залучити дитину до колективної праці, при цьому роль соціального педагога-вихователя в організації процесу планування дітей власної життєдіяльності – спрямовуюча. Його завдання – мотивація учнів на активну творчість та всебічний розвиток; переконання у необхідності планування; використовуючи різні педагогічні прийоми, підтримувати цікавість дітей до процесу складання плану, стимулювати роботу учнів у напрямку вибору актуальних групових справ; створення позитивного емоційного настрою та оптимальних умов для продуктивної роботи; пропонування раціональних ідей та можливих рішень виникаючих завдань; підтримка у випадках ускладнень; аналіз та позитивна оцінка діяльності дітей.
Процес планування життєдіяльності колективу передбачає поетапне підвищення самостійності дитини, зниження контролю з боку педагога у процесі планування і виконання завдань. Уміння планувати впливає на формування системи загальних і спеціальних знань, сприяє застосуванню їх в різних умовах життєдіяльності. Плануючи власну діяльність діти мають можливість вчитися оцінювати результати власної роботи на окремих її етапах та по закінченню, здійснюючи оцінку власної роботи, контролювати себе, перевіряти якість виконаної роботи та вносити необхідні елементи вдосконалення. Також у виховному процесі активно впроваджується проектна технологія – один з ефективних способів розвитку креативності учнів, в основі якого лежить креативний підхід, завжди пов’язане з відкриттям нових знань , навичок спілкування та поведінки.

Створення проектів – робота творча і заснована на самостійній роботі учнів. Це дає можливість проявити свої найкращі якості, підвищує самооцінку, навчає вмінню вирішувати конфліктні ситуації, підвищує мотивацію до діяльності, дозволяє розкривати потенціал талановитих дітей та їх індивідуальність.
Виховні заходи.

Проект «Україна – єдина країна, а Хортицький центр єдина родина».
https://drive.google.com/file/d/0B0Lhi--ZcISJYTBnNWtOZk9RVHM/view
Виховний захід «Азбука безпеки»
Виховний захід «Цікавий світ професій»
https://drive.google.com/file/d/0B0Lhi--ZcISJVVVTZEFZSWw3Sjg/view
Виховний захід «Важко тому жити, хто не хоче робити»
https://drive.google.com/file/d/0B0Lhi--ZcISJbFN4b25HNktUS28/view
Наа

Наг

Комментариев нет:

Отправить комментарий